RUILEN & RETOURNEREN

Voordat we jouw artikelen verzenden, worden deze door ons gecontroleerd op beschadigingen en onvolledigheid. Ze worden dus alleen verzonden wanneer ze 100% in orde zijn. 

Het kan voorkomen dat het product niet geheel voldoet aan je verwachtingen of dat de maat niet goed is. Daarom heb je het recht een artikel binnen 14 dagen na aflevering te ruilen of te retourneren.

Retourneren kan via post naar ons retouradres of in onze winkel in Deurne. Vergeet het volledig ingevulde retourformulier niet bij te voegen of mee te nemen.

Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem!

Binnen 14 dagen ná ontvangstvan je online bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen. Lees hieronder hoe.

RETOURNEREN

Wil jij jouw bestelling of een gedeelte daarvan naar ons retourneren dan dient deze retourzending te voldoen aan het volgende:

  • Een volledig ingevuld retourformulier moet zijn bijgesloten (deze zit bij uw bestelling)
  • Het retourformulier dient te zijn ondertekend.
  • De originele prijskaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, niet gedragen, gebruikt of gewassen. (Passen mag uiteraard wel)
  • Het artikel zit in originele verpakking.

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden kunnen wij helaas je retourzending niet accepteren. 

Retourkosten komen voor je eigen rekening. Daar hebben wij bewust voor gekozen om het transport zo verantwoord mogelijk te houden.

Is je bestelling beschadigd? Heb je per ongeluk een verkeerd artikel ontvangen?  Neem dan direct na ontvangst van je bestelling per email contact met ons op info@zussenzo.nl. Wij lossen dit graag netjes voor je op. Indien wij je vragen ons het beschadigde of verkeerd geleverde artikel terug te sturen, dan komen de kosten voor de retourzending uiteraard voor onze rekening. Bewaar altijd je bewijs van verzending!

Je online bestelling kan je ook in onze winkel terugbrengen. Vergeet niet om het ingevulde retourformulier mee te nemen. 

RUILEN 

Ruilen van een webshop bestelling kan ook binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, mits wij het artikel op voorraad hebben. Geef op het retourformulier aan welke maat je wilt ontvangen, dan zullen wij deze, indien voorraad, zo spoedig mogelijk toesturen. 

Wil je een artikel ruilen in onze winkel? Natuurlijk kan dat! Neem dan vooraf even contact met ons op of het gewenste artikel nog voorradig is, dit om teleurstellingen te voorkomen.

Je kunt je online bestelling retourneren of terugbrengen op het onderstaande retouradres:

ZUSS ENZO

Markt 10

5751 BE Deurne

In alle gevallen geldt dat we het aankoopbedrag inclusief de door ons in rekening gebrachte verzendkosten zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending zullen terugstorten op het bankrekeningnummer dat je hebt gebruikt hebt bij je aankoop. 

Wanneer je een online bestelling retourneert in de winkel is het niet mogelijk je het geld contant terug te geven. Ook dan zal het aankoopbedrag door ons worden teruggestort op jouw bankrekening.

TIP !  Wanneer je een pakket retour stuurt, ontvang je bij het postkantoor een verzendbewijs. Bewaar dit goed zodat het pakket getraceerd kan worden. Mocht je retourzending zoekraken dan ligt de verantwoordelijkheid hiervoor in eerste instantie bij de vervoerder. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan ligt dit risico bij jou.  Het is dus altijd slim om een verzendbewijs met track en trace code goed te bewaren. Alleen bij aangetekende verzending is het vervoersbedrijf aansprakelijk.

Ik ben mijn retourformulier kwijt en ik wil retourneren. Wat moet ik doen?

Neem even contact met ons op met Zuss Enzo emailaders:info@zussenzo.nlwij sturen je met alle plezier een nieuw retourformulier toe. Je kan ook bellen 0493-744144.

Moeten de artikelen in de originele verpakking geretourneerd worden?

Bij binnenkomst van je bestelling is het makkelijkste de doos goed te bewaren mochten er artikelen geretourneerd worden. Als je de doos niet meer hebt, zorg er dan voor dat de artikelen dusdanig verpakt en verstuurd worden dat ze niet beschadigen.